Securitatea portului: Hamburg
Avem informații în exclusivitate despre munca remarcabilă a celui mai de succes birou vamal din Germania și despre confiscarea de droguri și mărfuri.
Avem informații în exclusivitate despre munca remarcabilă a celui mai de succes birou vamal din Germania și despre confiscarea de droguri și mărfuri. Urmărim ofițerii vamali și operațiunile lor specifice.