Society Dog Show
Pluto, care nu-și găsește locul la o expoziție canină de lux, flirtează cu Fifi, un pechinez delicat. Judecătorul le ordonă lui Mickey și Pluto să plece, dar când izbucnește un incendiu, Pluto o salvează pe Fifi și este proclamat erou.