Tăurașul Ferdinand
În acest scurtmetraj premiat cu Oscar, Ferdinand este un taur liniștit și blând care vrea doar să se oprească și să adulmece florile. Însă atunci când e înțepat de o albină, locuitorii orașului au impresia că e un animal feroce și îl duc la coridă! Odată ajuns în arenă, tot ce îl interesează pe Ferdinand este buchetul aruncat matadorului.