Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Explorarea modului în care actrițele de culoare, o categorie ignorată și subapreciată la Hollywood, au început recent să urce în eșaloanele superioare ale divertismentului și culturii americane. Emisiunea analizează modul în care actrițele de culoare au devenit agenți de putere și momentele și rolurile care le-au deschis calea pentru prezent.