The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game – An ABC News Special
„The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game” prezintă evoluția și impactul femeilor MC și rapperițe, relatate de către artistele revoluționare care au contribuit la crearea unui imperiu muzical și cultural. Cu o serie de interviuri exclusiv feminine, de la pioniere din anii '70 și '80 la vedete de top din anii '90 și '00 și staruri contemporane, aceste femei dezvăluie cele mai importante momente din cariera lor și oferă o privire în culisele poveștilor lor personale.
„The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game” prezintă evoluția și impactul femeilor MC și rapperițe, relatate de către artistele deschizătoare de drumuri care au contribuit la crearea unui imperiu muzical și cultural. Cu o serie de interviuri exclusiv feminine, Salt of Salt-N-Pepa prezintă ediția specială, alături de interpretări originale de „cuvinte rostite” ale legendarei MC Lyte și de o coloană sonoră originală semnată de WondaGurl. Această emisiune de o oră prezintă noi interviuri cu vedete din topurile actuale, precum City Girls, alături de pioniere din anii '70, precum „mother of the mic” MC Sha-Rock și vedete din anii '80, '90 și '00, printre care Da Brat, Eve, Trina și Yo-Yo. Aceste artiste revoluționare dezvăluie cele mai importante momente din cariera lor și oferă o privire în culisele poveștilor lor personale. De asemenea, emisiunea include o conversație intergenerațională unică, moderată de personalitatea radio și rapperița Angie Martinez, cu Lakeyah, Lil Mama și Roxanne Shanté, care discută despre experiențele lor comune în ceea ce privește afirmarea într-o industrie dominată de bărbați, care pune presiune asupra corpului și frumuseții femeilor aflate în lumina reflectoarelor și despre modul în care internetul și rețelele sociale au schimbat lumea rap-ului.