Southern Tales
Descoperă-i pe schiorii Thibaud Duchosal și Lucas Swieykowski în timp ce încearcă să urce și să schieze pe trei dintre cei mai înalți vulcani din Patagonia, în mai puțin de o săptămână. În ciuda vremii și condițiilor extreme, ei se bazează pe instinct, la temperaturi sub 0 grade și vizibilitate limitată. Vor reuși sau îi va forța natura să abandoneze misiunea?