Spider's Web, The: Britain's Second Empire
Astăzi, până la jumătate din averea maritimă globală este ascunsă în jurisdicțiile maritime britanice și Marea Britanie - cel mai mare jucător global în lumea finanțelor internaționale. Cum s-a ajuns aici și ce impact are acest lucru asupra lumii de astăzi?