13 Hours That Saved Britain
Pentru a comemora cea de-a 70-a aniversare a Bătăliei Angliei, „13 Hours That Saved Britain” aduce un omagiu eroilor, tehnologiei și spiritului poporului britanic. Prin filmări dramatice și interviuri, filmul prezintă ziua decisivă de 15 septembrie 1940, când piloții Forțelor Aeriene au apărat Marea Britanie împotriva invaziei naziste.