Spinning
Guido ținea o pancartă în față la Casa Della Tires a lui Luigi pentru a atrage clienții în magazin, când Luigi vine și îi spune să scuture pancarta. După ce Luigi se întoarce în magazin, Guido începe să scuture semnul, apoi începe să devină fantezist cu scuturarea și chiar învârte vârful furculiței.