După ce este înlocuită ca domnișoară de onoare, Eloise (Anna Kendrick) hotărăște să participe oricum la nunta prietenei ei și în scurt timp se creează o legătură între ea și invitații necunoscuți așezați la temuta masa cu numărul 19.
Scăpând de îndatoririle de domnișoară de onoare după ce este părăsită de cavalerul de onoare, Eloise (Anna Kendrick) hotărăște să participe oricum la nunta celei mai vechi prietene, unde își dă seama că a fost așezată lângă un grup de invitați necunoscuți în capătul sălii. Pe măsură ce noii colegi de masă lasă secretele să iasă la iveală, între ei și Eloise se creează o legătură, Eloise descoperind astfel că prieteniile, ba chiar și o mică idilă, pot să apară în cele mai neașteptate circumstanțe.