Tarzan II
Până să devină regele junglei, Tarzan era un puști stângaci, dornic să se integreze. Când comite o greșeală care-i pune familia în pericol, Tarzan decide că alor lui le-ar fi mai bine fără el.
Aflați cum s-a născut legenda în Tarzan II de la Disney, noua comedie animată cu irezistibila muzică a lui Phil Collins și cu inspiratele voci ale lui Glenn Close, George Carlin și laureatului Emmy, Brad Garrett. Până să devină regele junglei, Tarzan era un puști stângaci, inadaptabil. Când face o greșeală care-i pune familia în pericol, Tarzan decide că alor lui le-ar fi mai bine fără el. Periplul său palpitant îl aduce față în față cu misteriosul Zugor, cel mai puternic din ținut. Împreună, ei descoperă că a fi diferit nu e o slăbiciune și că forţa supremă stă în familie și prieteni.