Un tip submediocru este criogenat și se trezește în anul 2515, dându-și seama că acum este cel mai inteligent om din lume. El nu a devenit mai deștept, ci restul lumii s-a prostit.
Un bibliotecar al armatei americane nu tocmai dezghețat la minte este supus unei criogenări experimentale și apoi uitat. Se trezește în cele din urmă în anul 2515 și descoperă că rasa umană s-a prostit și acum el este cel mai inteligent om de pe planetă.