The Fischer Movie
În acest film captivant despre sporturile de acțiune, Sportivii Fischer Freeskiing se avântă în munți. Cu stânci uriașe, zăpadă pufoasă adâncă, peisaje superbe și parcuri de teren perfect sculptate.