Der kleine Vogel und die Bienen
E primăvară, iar în arțar, micuța pasăre e încântată de muguri. Când unul dintre muguri se desface chiar în fața sa, se sperie și cade în lumea magică a ierburilor și a florilor. Peste tot în jurul său se aud bâzâieli și zumzete și sunt atâtea de descoperit! Curiozitatea îndrumă micuța pasăre să se ține după albinele amuzante și nu observă că vulpea cea roșcată e pe urmele sale. Din fericire, niște protectori isteți sar în ajutor, iar vulpea are parte de o surpriză neplăcută chiar lângă stup.