Totul despre crocodili
Fălcile înfricoșătoare și atacurile-surpriză spectaculoase spun doar jumătate din poveste… sub apă, acești prădători feroce își dezvăluie adevărata și neașteptata față.
Un crocodil nu înseamnă doar fălci înfricoșătoare și atacuri-surpriză spectaculoase. Fiind unul dintre cei mai puțin vizibili prădători din natură, își petrece mai bine de jumătate din viață ascuns sub apă. Ne alăturăm unei expediții de scufundări în delta Okavango ca să-i descoperim adevărata și neașteptata față.