În Inima Disney's Animal Kingdom
„În inima Disney's Animal Kingdom”, narat de preferatul fanilor Disney, Josh Gad, oferă privitorilor acces în culise, pentru a explora magia din spatele parcului tematic Disney's Animal Kingdom și The Seas with Nemo & Friends de la EPCOT.
„În inima Disney's Animal Kingdom”, narat de preferatul fanilor Disney, Josh Gad, oferă privitorilor acces în culise, pentru a explora magia din spatele celei mai iubite experiențe cu animale din lume, parcul tematic Disney's Animal Kingdom și The Seas with Nemo & Friends de la EPCOT. Privitorii au un acces fără precedent la animalele din parc și fac cunoștință cu îngrijitori experți care au format legături remarcabile cu cele peste cinci mii de animale din parc. Fiecare dintre cele opt episoade intră în detaliu în Cel Mai Magic Loc de pe Pământ, dezvăluind aspectele complexe ale operațiunii și ale „Imagineriei”. Sărbătorind diversitatea a peste 300 de specii, acest serial invită fanii Disney, ai naturii și ai animalelor să petreacă timp cu toți locuitorii parcului, inclusiv cu puiul Grace, cel mai nou membru al familiei de gorile. Privitorii pot călători în savană pentru a-l vedea pe Dakari, masculul leu african alfa, stăpân peste pământul său.