Totul despre Steve
Sandra Bullock și Bradley Cooper joacă împreună în această poveste amuzantă a unei femei excentrice care urmărește un cameraman de știri prin întreaga țară, încercând să îl convingă că ei sunt destinați unul altuia.
După o singură întâlnire, o femeie extrem de inteligentă, dar complet antisocială, decide că Steve, cameramanul CNN, este adevărata ei dragoste. Dat fiind faptul că slujba lui Steve îi solicită prezența în diferite locuri, ea traversează țara, făcându-și apariția la diferite spectacole media ciudate, în încercarea de a-l convinge să o iubească. Ea nu își atinge obiectivul, dar se împrietenește cu niște inadaptați care o plac așa cum e ea.