When We Speak
Trei denunțătoare vorbesc despre motivația, experiențele și repercusiunile din cazurile lor. Angajata serviciului de informații britanic Katharine Gun, voluntara de la Oxfam Helen Evans și actrița de la Hollywood Rose McGowan ne dezvăluie ce pățesc femeile când vorbesc.