Wild Boar: The Comeback
Acest documentar explorează revenirea mistrețului, care prosperă datorită surselor de hrană disponibile din Europa de Vest. Îi vedem inteligența și adaptabilitatea, în timp ce-și caută hrană pe dealurile alpine, în timp ce se ferește de vânători. Deși considerat o ciumă modernă de către unii, mistrețul este prezentat ca un supraviețuitor drăguț și inteligent.