Cuba's Wild Revolution
Cuba, cea mai mare insulă din Caraibe, găzduiește o bogată varietate de faună, de la cea mai mică pasăre colibri din lume, până la propria specie de crocodil. Pe măsură ce modernizarea avansează, întrebarea rămâne: va mai exista loc pentru natură în peisajul în schimbare al Cubei?