X-Men: Viitorul este trecut
Îndrăgitele personaje din trilogia originală „X-Men” își unesc forțele cu ego-urile lor mai tinere din trecut, „X-Men: Cei dintâi”, pentru a schimba un eveniment istoric major și a lupta în cadrul unei bătălii epocale care ar putea să ne salveze viitorul.