Your Friend the Rat
Remy și fratele său mai puțin entuziast, Emile, vor să dovedească de ce oamenii și șobolanii ar trebui să se înțeleagă. Remy ne conduce prin istoria comună a omului și a șobolanului, iar Emile ne oferă multe detalii distractive pentru a explica de ce șobolanul ar trebui să fie mai apreciat. Cei doi depun toate eforturile în acest sens și încheie cu un cântec care descrie utopia dintre șobolan și om. Conține scene cu tutun.