Arpo
Arpo a fost proiectat să fie un robot de război, fiind gândit ca o mașinărie de luptă. Dar, când pacea s-a instaurat în lume, Arpo a fost reprogramat pentru a oferi îngrijire și afecțiune și a fost desemnat Robot Dădacă!