2021 - 20223 sezoane
Păienjenel, Fantoma Păianjen și Miles Morales fac echipă ca să devină Echipa Păienjenel! Cu ajutorul celorlalți prieteni Răzbunători, acești super eroi vor lucra împreună ca să salveze ziua!
Păienjenelul, aruncătorul nostru de pânze preferat, face echipă cu Fantoma Păianjen (Gwen Stacy) și Miles Morales ca să formeze Echipa Păienjenel, asistați de amuzantul dar loialul robot al Păienjenelului, Robo-Păianjen TRACE-E. Dacă Păienjenelul dă de greu și are nevoie de încă un super erou, fiți siguri că un prieten Răzbunător îi va sări în ajutor. Fie că e vorba doar Echipa Păienjenel sau vine un Răzbunător să îi ajute, acești super eroi vor lucra împreună ca să salveze situația!