Dave
Dave este un bărbat nevrotic în vârstă de aproape 30 de ani, care s-a convins pe sine însuși că îi este menit să devină unul dintre cei mai buni rapperi din toate timpurile. Acum mai trebuie să-și convingă prietenii cei mai apropiați, iar cu ajutorul lor poate va reuși chiar să convingă și restul lumii.