Moartea și alte detalii
Având acțiunea plasată în lumea opulentă a celor bogați, „Moartea și alte detalii” o are ca personaj principal pe geniala și neliniștita Imogene Scott (Violett Beane), care se trezește în locul nepotrivit, la momentul nepotrivit (bine, vina îi aparține în totalitate), și care devine suspecta principală a unei crime imposibile.