Cum e viața pentru un podcaster novice? Cum au început toate vedetele YouTube? Bun-venit în viața de zi cu zi a lui LIKE (eroul nostru). Disney XD îl scoate din cameră! Produs ca un film tradițional, vom asista la situațiile din viața de zi cu zi ale personajului. Fiecare videoclip are un link către un podcast. De exemplu: când LIKE face un podcast TOP 5 despre situații enervante de la cinema, segmentul din serial ni-l prezintă cu cei trei prieteni buni ai lui la o ieșire de neuitat la cinema! Aceste segmente structurate, incluse în scenariu, ne vor prezenta universul lui (cei mai buni prieteni, familia, profesorii, o posibilă iubită, bătăușul școlii...) și ne arată avantajele și dezavantajele de a fi un proaspăt realizator de videoclipuri și un star al internetului! Vocea naratoare a lui LIKE conferă energie narațiunii și uneori ne sugerează, prin intermediul unor viniete haioase și absurde, ceea ce simte el despre unele situații. Datorită unui concept unic (viața unui podcaster/aspirant youtuber, fiecare episod complet din LIKE ME are două părți separate, unite de o temă comună (de ex. prieteni, școală, sport...) Prima parte PODCAST (3 min) / a doua parte SERIAL (5 min). Partea de podcast va fi disponibilă pe Disney XD, colțul YouTube, cu o săptămână înainte de episodul complet al serialului TV. La sfârșitul videoclipului, eroul nostru va lansa întregul episod pe canalul Disney XD.