Mereu la mijloc
Harley Diaz provine dintr-o familie cu șapte copii și este prinsă fix la mijloc! Hotărâtă să găsească mijloace ingenioase pentru a ieși în evidență, ea trebuie să învețe să facă față provocărilor din familia ei de dimensiuni nu tocmai medii. Cu multă tenacitate, Harley și familia ei vor demonstra că pot să facă orice – atât timp cât rămân uniți!