Bobocii isteți
Chyna Sparks și prietenii ei Olive și Fletcher sunt cei mai noi membri din programul Bobocii Isteți, ceea ce înseamnă că părăsesc școala gimnazială și se îndreaptă direct spre liceu! Oricât de dificile ar fi temele, să te integrezi printre elevii mai mari este și mai dificil. Dar când își pun mințile la contribuție împreună, nimic nu îi poate pune în dificultate pe acești prieteni buni.