Brooke Shields: Frumușica
Vom arunca o privire stimulantă asupra actriței, modelului și vedetei internaționale Brooke Shields, pe măsură ce se transformă dintr-o o tânără sexualizată, într-o femeie care-și descoperă propria putere. Povestea ei oglindește societatea actuală care reduce femeile și fetele la simple obiecte și prezintă pericolele, forța și bucuria de a acționa și de a spune tot adevărul.