Walk the Line - Povestea lui Johnny Cash
Walk the Line relatează nașterea unui nou tip de artist american, Johnny Cash, care a trebuit să treacă de furia devastatoare, ravagiile dependenței și tentațiile celebrității pentru a descoperi vocea care l-a făcut erou peste generații.
Cântăreț. Rebel. Haiduc. Erou. Cu acordurile sale electrizante, intensitatea ochilor de oțel și o voce întunecată ca noaptea, legendarul „Man in Black” a revoluționat muzica – și și-a sigilat moștenirea ca un adevărat idol american. Câștigătorii Globului de Aur, Joaquin Phoenix și Reese Witherspoon, joacă (și cântă) în rolul lui Johnny Cash și June Carter în această poveste adevărată și inspiratoare a devotamentului neclintit al unui bărbat față de sunetul său, mesajul său și dragostea vieții lui.