Câine imposibil: O nouă șansă
În fiecare episod, suntem martori la abordările inovatoare ale lui Matt pentru modificarea comportamentului canin, de la probleme de detașare la agresiune bazată pe frică. Fiecare episod prezintă povești motivaționale despre reabilitare și include numeroase informații utile care îi vor ajuta pe stăpânii de animale de companie să își îmbunătățească viața alături de cei mai buni prieteni ai lor.