Câinii de preerie
„Câinii de preerie” oferă o perspectivă detaliată asupra comportamentelor și relațiilor unice ale câinilor de preerie din Rezervația Națională Valles Caldera din nordul statului New Mexico. Printr-un amestec de imagini documentare și narațiune, fiecare episod duce publicul într-o călătorie la persoana întâi pe urmele câtorva câini de preerie.