Comori pierdute ale Egiptului
Un serial captivant și plin de acțiune ce urmărește echipe internaționale de egiptologi care descoperă cel mai bogat filon al arheologiei antice - comorile pierdute ale Egiptului. Pe șantierele arheologice, cu un acces fără precedent în prima linie a arheologiei, îi urmărim pe acești exploratori moderni în timp ce se luptă cu căldura toridă și terenul neprimitor pentru a face cele mai importante descoperiri ale vieții lor.