Secretele Bibliei, cu Albert Lin
Albert Lin vrea să afle adevărul despre două mari povești din Biblie. Se poate ca la bazele despărțirii Mării Roșii și distrugerii Sodomei și Gomorei să stea evenimente reale? Pentru rezolvarea misterelor, Albert va folosi sateliții și tehnologia erei spațiale pentru a privi dincolo de suprafața pământului ca să descopere secrete îngropate timp de mii de ani.