De Wit, Rosé en Roodtrip
Renumitul enolog Harold Hamersma și scriitorul/actorul Ronald Giphart sunt prieteni de ani de zile. În această încântătoare serie nouă, ei lasă studioul în urmă și pornesc la drum pentru a explora regiuni viticole vestite.