Heerlijk Oostenrijk
Jurnalista culinară Laura de Grave descoperă frumoasele peisaje austriece de pe motocicletă. Ea se oprește la fermieri, bucătari și producători locali care au povești speciale și care folosesc tehnici culinare vechi de secole. Ei îi arată Laurei că bucătăria austriacă nu înseamnă doar șnițel și ștrudel cu mere. Desigur, aceștia sunt bucuroși să gătească împreună mâncare tradițională.