Detectiv fără antecedente
Scris de Drew Goddard („Locul cel bun”, „Marțianul”) și având-o în rolul principal pe Kaitlin Olson, „Detectiv fără antecedente” urmărește viața unei mame singure, cu o minte excepțională, al cărei fler neconvențional pentru rezolvarea crimelor duce la formarea unui parteneriat neobișnuit și de neoprit cu un detectiv corect și experimentat (Daniel Sunjata). Bazat pe popularul serial franțuzesc „Haut Potentiel Intellectuel”.