Digley and Dazey
Cei mai buni prieteni Digley și Dazey fac parte dintr-o echipă de construcții care construiește și repară lucruri care au nevoie de intervenții.
Cei mai buni prieteni Digley și Dazey fac parte dintr-o echipă de construcții care construiește și repară lucruri care au nevoie de intervenții. Lucrând în echipă și folosindu-și creativitatea, ei salvează mereu situația și învață lucruri noi pe parcurs. Excavatorul Digley este cel mai mic dintre utilaje, având o singură cupă micuță, însă acesta compensează prin curajul, inteligența și determinarea sa, devenind un membru valoros al echipei de construcții. Dazey Bila pentru Demolări este un personaj adorabil de năvalnic și entuziast. Soluția ei la orice problemă este să-și folosească bila pentru demolări, ceea ce poate duce adesea la încurcături care provoacă probleme și mai mari, care trebuie rezolvate de restul echipei.