Doctor Odyssey
Din mintea sclipitoare a lui Ryan Murphy vine serialul procedural „Doctor Odyssey”. Max (Joshua Jackson) este noul medic de bord al unui vas de croazieră de lux, unde personalul muncește mult și se distrează și mai mult. Max și micuța, dar puternica sa echipă medicală trebuie să facă față unor crize medicale unice și să se ajute reciproc, la mile depărtare de țărm.