Exploratorii Oceanelor
În acest serial, James Cameron invită privitorii la bordul lui OceanXplorer, cel mai avansat vas de cercetare construit vreodată, pentru a explora cele mai îndepărtate frontiere ale oceanelor planetare. Înarmați cu tehnologie avansată, o echipă de exploratori cutezători, aleși pe sprânceană, pornește într-o odisee globală, pentru a descoperi cele mai adânci mistere ale oceanelor, studiind viața animalelor și a ecosistemelor lor.