Față în față cu cimpanzeii
La întâlnire cu cimpanzeii îi prezintă publicului viața secretă din Chimp Haven, cel mai mare și deosebit adăpost pentru cimpanzei din lume. Refugiul de 80 de hectare, ascuns adânc în inima împădurită a Louisianei, e casa a 300 de cimpanzei. Acest serial de șase episoade marca National Geographic urmărește bucuriile și necazurile acestui extraordinar grup de cimpanzei.
La întâlnire cu cimpanzeii îi prezintă publicului viața secretă din Chimp Haven, cel mai mare și deosebit adăpost pentru cimpanzei din lume. Refugiul de 80 de hectare, ascuns adânc în inima împădurită a Louisianei, e casa a 300 de cimpanzei. Acest serial de șase episoade marca National Geographic urmărește bucuriile și necazurile acestui extraordinar grup de cimpanzei, care au primit o nouă șansă la viață din partea unei echipe incredibil de devotate, miloase și loiale. O combinație armonioasă de istorie naturală și filmări de tip documentar, serialul ne prezintă cimpanzeii mereu în prim plan. Plin de emoție și de situații dramatice reale, La întâlnire cu cimpanzeii ne oferă acces nelimitat la tot ce se întâmplă în Chimp Haven, inclusiv la ciorovăielile pentru mâncare, alianțe, legături romantice, înfrățiri, lacrimi, crize de nervi, distracție și dureri sufletești.