Geniul, cu Stephen Hawking
Profesorul Stephen Hawking ne dezvăluie adevăratul nostru potențial într-o nouă emisiune științifică care provoacă o selecție de voluntari și telespectatorii să gândească precum cele mai mari genii ale trecutului și să răspundă la unele dintre cele mai dificile întrebări ale umanității. Cu ajutorul unor experimente ample și al unor cascadorii incredibile, vom urmări călătoriile voluntarilor în timp ce aceștia se familiarizează cu biologia moleculară, astrofizica și chiar cu mecanica cuantică.