Ghostforce
Liv, Andy și Mike formează în secret o echipă de supereroi numită GhostForce. Ei luptă împotriva fantomelor care provoacă haos în New York și care se folosesc de teama celor din jur pentru a-și spori puterile.
Liv, Andy și Mike sunt trei liceeni care formează în secret echipa GhostForce, o echipă de supereroi cu puteri supranaturale. Folosindu-se de tehnologia oferită de mentorul lor, domnișoara Jones, și de ajutorul misteriosului Blingboo, ei încearcă să prindă fantomele din orașul New York, creaturi care se hrănesc cu frica cetățenilor pentru a-și amplifica puterile. Pentru a le învinge, eroii trebuie să își unească forțele și să lucreze ca o echipă… înainte să se sune de intrare!