Familia Green la oraș
„Familia Green la oraș” este un serial de comedie animat care urmărește aventurile neobișnuite ale lui Cricket Green, un provincial neastâmpărat și optimist care se mută la oraș împreună cu extrem de stinghera sa familie formată din Tilly, sora lui cea excentrică, Bill, tatăl lui cel copleșit, și bunica Alice cea arățăgoasă. Curiozitatea înăscută și entuziasmul lui Cricket îi conduc pe el și pe familia sa în călătorii epice, ajungând la sufletele noilor lor vecini.