India sălbatică
Serialul „India sălbatică” omagiază diversitatea și spectacolul peisajelor extraordinare și variate din India. În acest serial format din trei părți, fiecare episod se concentrează pe un ecosistem reprezentativ, un instantaneu al modului în care viața se desfășoară în fiecare mediu unic. Plin de frumusețe, coaliții bizare, greutăți, moarte și viață nouă, acest serial îi oferă spectatorului un loc în primul rând la spectacolele sălbăticiei - bijuteriile din coroana istoriei naturale a Asiei.