Sălbaticul Chile
De la munții Anzi până la coasta bătută de vânt, Chile găzduiește o varietate spectaculoasă de animale sălbatice uimitoare, care prosperă în aceste peisaje extreme. Nicăieri altundeva în lume nu puteți găsi unele dintre aceste specii unice și interesante.