Inovațiile lui Jeremy Renner
„Inovațiile lui Jeremy Renner” e un serial original care împărtășește pasiunea lui Jeremy de a face acte de binefacere pentru comunitățile din întreaga lume prin reinventarea vehiculelor construite special pentru a satisface nevoile unei comunități. În spatele marelui ecran, Jeremy e pasionat de construcții, a investit în cultura creativă de fabricare existentă pe glob și speră să schimbe vieți cu aceste abilități și să-i inspire pe alții să facă același lucru.
„Inovațiile lui Jeremy Renner” e un serial original din patru părți care împărtășește pasiunea vieții lui Jeremy Renner de a face acte de binefacere pentru comunitățile din întreaga lume prin reinventarea vehiculelor unice construite special pentru a satisface nevoile unei comunități. În spatele marelui ecran, Jeremy e pasionat de construcții, a investit foarte mult în cultura creativă de fabricare existentă pe glob și speră să schimbe vieți cu aceste abilități și să-i inspire pe alții să facă același lucru. În fiecare episod, în ajutorul lui Jeremy îi sar prietenii săi celebri: actrița și cântăreața Vanessa Hudgens, actorul indian, megastarul și partenerul de afiș din „Misiune: Imposibilă”, Anil Kapoor, superstarul latino Sebastián Yatra și partenerul de afiș din „Răzbunătorii” și „Misiuni periculoase”, Anthony Mackie, ca să livreze vehiculele cu o nouă folosință pentru ca fiecare organizație să-și îndeplinească misiunea.