Hrănim Oamenii
„Hrănim Oamenii”, lungmetrajul regizorului Ron Howard, îi aduce în centrul atenției pe chef José Andrés și evoluția organizației sale nonprofit, World Central Kitchen, pe o perioadă de 12 ani de zile. Inițial formată din câțiva voluntari, World Central Kitchen a devenit una dintre cele mai apreciate organizații umanitare care oferă ajutor în urma dezastrelor. Din cauza creșterii fără precedent a frecvenței dezastrelor naturale provocate de schimbările climatice, această poveste este mai importantă ca oricând.