Isabel Preysler: Crăciunul meu
Isabel Preysler ne primește în casa ei ca să ne arate cum sărbătorește una dintre cele mai importante zile din an: Crăciunul. Cu ajutorul personalului ei, Isabel supervizează ultimele detalii și împărtășește bucuria prezentului și nostalgia trecutului cu copiii ei.
Pentru Isabel Preysler și familia ei, Crăciunul e special. Cu această ocazie, ea își deschide ușile casei ca să ne arate în detaliu pregătirile pe care le face. Fiicele ei, Tamara Falcó și Ana Boyer, își ajută mama să recreeze amintiri de neuitat. Isabel Preysler se ocupă de toate detaliile pregătirilor și împărtășește cu toți copiii ei, inclusiv cu cei de peste hotare, bucuria prezentului și nostalgia trecutului. Crăciunul e și un moment în care ne amintim de cei care nu mai sunt printre noi.